Vähemalt 39 € ostu korral tasuta transport! Loe lähemalt

Bottega Verde veebipoe müügitingimused alates 01.10.2018

Bottega Verde veebipoe müügitingimused alates 08.10.2018

Veebipoe bottegaverde.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ L´Dolcevita registrikoodiga 10699449, asukohaga Sepise 1, Tallinn, 11415.


1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Käesolevad Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2 Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://bottegaverde.ee. Kui ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse ostja ja Veebipoe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.4 Kõik Veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

1.5 Veebipoes on ostude eest võimalik tasuda Eesti pangalinkide kaudu.

1.6 Veebipoel on õigus korrigeerida hindu. Kui ostja edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

1.7 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.8 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.


2. Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (kauba müügihind ning kohaletoimetamise tasu), mis tuleb tasuda täies ulatuses ettemaksuna pangalingi kaudu või muu Veebipoes kättesaadavaks tehtud makselahenduse abil. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tellimuse kinnitamisel saadetakse ostjale arve ostu vormistamisel sisestatud e-posti aadressile.

2.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


3. Kohaletoimetamine ja üleandmine

3.1 Tellitud kaupu saadetakse Eestis asuvatesse Omniva ja SmartPOSTi pakiautomaatidesse või Ülemiste Keskuses asuvasse Bottega Verde kauplusesse.

3.2 Kauba kohaletoimetamisel ostja poolt valitud Omniva või SmartPOST pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu vastavalt valitud pakiautomaadi hinnakirjale, mis on kuvatud Veebipoes saatmisviisi juures. Kauba kohaletoimetamine pakiautomaati on ostjale tasuta, kui tellimuse maksumus on summas 39 EUR või enam.

3.3 Kauba kohaletoimetamine Bottega Verde Ülemiste Keskuses asuvasse kauplusesse on ostjale tasuta ning kauba väljastamine toimub kaupluse kassas.

3.4 Tööpäeviti enne kella 14:00 tellitud kaup saadetakse välja samal päeval. Kell 14:00 ja hiljem tellitud kaup saadetakse välja järgmisel tööpäeval. Kaubad jõuavad ostjani vastavalt ostja valitud pakiautomaadi teenusepakkuja tingimustele. Omniva ja SmartPosti teenusetingimused.

3.5 Tööpäeviti enne kella 14:00 tellitud kauba saab Bottega Verde Ülemiste Keskuse kauplusest kätte järgmisel päeval alates 10:00. Tööpäeviti alates 14:00 ning nädalavahetusel ja riigipühadel tehtud tellimustele saab järgi tulla järgmisel tööpäeval alates 14:00.

3.6 Erandlikel juhtumitel on Veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3.7 Ostja peab kauba kättesaamiseks kauplusest, esitama isikut tõendava dokumendi ning ostuarve numbri.

3.8 Kauba kättesaamisel kohustub ostja avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata. Kahjustamata tootepakend on nõutav, kui ostja soovib kasutada taganemise õigust. Kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist (vt. 4.10.). Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta ostja rikutud pakendi eest.

3.9 Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient viivitamatult ühendust võtma Veebipoega kirjutades e-posti aadressil klienditeenindus@dolcevita.ee või helistama telefonil: 6000400

3.10 Veebipood vastutab ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle ostjale.


4. Lepingust taganemise õigus

4.1 Ostjal on õigus e-poes sõlmitud lepingust osaliselt või täielikult taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist või kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.

4.2 Taganemisõigus ei kohaldu kaupadele, milleks on suletud pakendis asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks avatud kreemid, meigitooted jms.).

4.3 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.4 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis lepingust taganemise avaldus, mille tüüpvormi leiab siit: taganemisavaldus tuleb saata digiallkirjastatult e-posti aadressile klienditeenindus@dolcevita.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tagastamisavaldust saab esitada ka Bottega Verde Ülemiste Keskuses asuvas kaupluses või saata Veebipoe postiaadressile: L’Dolcevita OÜ, Sepise 1, 11415 Tallinn.

4.5 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta Lepingule (nt saadeti vale või defektiga asi). Nimetatud juhul tuleb esitada kauba kohta pretensiooniavaldus (vt. punkt 5.)

4.6 Ostja on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Tagastatav kaup koos tagenemisavaldusega tuleb tuua Ülemiste Keskuses asuvasse Bottega Verde kauplusse või lähetada Tallinnas, Ülemiste Keskuses asuvasse Omniva või SmartPosti pakiautomaati, saajaks: OÜ L’Dolcevita, tel. nr. 58 879 559.

4.7 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu sõlmimisel saadud tasud. Kui ostja taganeb lepingust osaliselt, toimub saatmiskulude tagastamine proportsionaalselt vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu ostust.

4.8 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud (üle andnud vedajale), sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.9 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.10 Kahjustatud ja/või puuduva tootepakendi ja/või etikettidega toodete tagastamisel on Veebipoel õigus nõuda tarbijalt toote väärtuse vähenemise hüvitamist ning selle summa ulatuses ostjale tagastatavatelt tasudelt kinnipidamisi teha.

4.11 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.12 Juhul, kui ostja ei tule kauplusesse tellitud kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul või ei võta seda pakiautomaadist vastu ning pakiautomaadi teenuse osutaja tagastab saadetise Veebipoele vastavalt teenuse osutaja tingimustele, loetakse ostja lepingust taganenuks ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kättetoimetamiskuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul.


5. Kauba kohta pretensiooni esitamise õigus

5.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.2 Ostjal tuleb lepingutingimustele mittevastava või puudusega kauba kohta pretensioon esitada hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Avalduse tüüpvormi leiab siit: Pretensiooniavaldus tuleb saata digiallkirjastatult e-posti aadressile klienditeenindus@dolcevita.ee. Kirjalikku pretensiooni saab esitada ka Bottega Verde Ülemiste Keskuses asuvas kaupluses või saata Veebipoe postiaadressile: L’Dolcevita OÜ, Sepise 1, 11415 Tallinn.

5.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab puudused või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


6. Isikuandmete töötlemine

6.1   Privaatsustingimustega on võimalik tutvuda siin.

6.2 Veebipood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.


7. Vaidluste lahendamine

7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile klienditeenindus@dolcevita.ee või helistada telefonil: 6000 400 (E-R kl 10-13 ja 14-17).

7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.