Vähemalt 39 € ostu korral tasuta transport! Loe lähemalt

Ostuabi

KONTO LOOMINE


Konto loomine muudab ostlemise Sulle mugavamaks, kuna edaspidi meie e-poodi külastades on ostmiseks ja kauba lähetamiseks vajalikud andmed juba salvestatud. Samuti näed Sa oma varasemaid oste.

E-poe või püsikliendi konto loomiseks kliki üleval paremal nurgas ikoonile „Logi sisse“ ning kliki avanenud aknas nupule „Liitu siin“. Sisesta vajalikud isikuandmed ja salasõna.

Parim võimalus meie e-poes ostmiseks on liituda Bottega Verde püsikliendiprogrammiga. Püsikliendina pakume Sulle alati tavahinnaga ostult soodustust -5% ning teisi püsikliendieeliseid. Soovi korral on Sul võimalus liituda Bottega Verde uudiskirja saajatega.

Püsikliendiprogrammist loe lähemalt siit.

Püsikliendiks registreerumiseks kliki valikul „Liitu püsikliendiprogrammiga“. Sisesta vajalikud isikuandmed ja salasõna. Sama kehtib ka siis, kui Sa oled meie püsikliendiprogrammiga juba tavapoes liitunud.

Bottega Verde e-poest on Sul alati võimalus osta ka ilma kontot loomata. Sel juhul saad teha ostu, sisestades vaid maksmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks vajalikud isikuandmed.

 

TELLIMINE

Toodete tellimiseks vali toote juures soovitud kogus (vaikimis on valik 1) ja kliki nupule „Lisa ostukorvi“. Üleval paremas nurgas on ikoon „Ostukorv“, millelele klikkides avaneb aken „Minu ostukorv“

Kui tooted on valitud, kliki „Minu ostukorvi“ aknas olevale nupule „Ostukorv“. Ostukorvi lehel saad üle vaadata oma tellimuse ja vajadusel korrigeerida.  Koguste muutmiseks kliki toote real „+“ või „-„ ikoonile, seejärel kliki toodete nimekirja all olevale nupule „Uuenda ostukorvi“.

Lehe paremal servas on kuvatud Sinu ostu kokkuvõte. Kui oled püsiklient või valinud mõne kampaaniatoote, näed ostu kokkuvõttes ka Sulle kehtivaid soodustusi.

Ostu kinnitamiseks kliki nupule „Vormista ost“.

Kui ostad ilma sisse logimata, tuleb Sul sisestada kauba lähetamiseks vajalikud andmed. Kui oled sisse loginud e-poe või püsikliendi kontoga, on kauba lähetamiseks vajalikud andmed juba automaatselt olemas.

Edasi vali Sulle sobiv kauba kättesaamise viis. Kui valid tarnemeetoodiks pakiautomaadi, tuleb rippmenüüst valida ka sobivaim pakiautomaadi asukoht.

 

MAKSMINE


Enne ostu lõpliku vormistamist soovime veenduda, et oled tutvunud müügi- ja privaatsustingimustega. Selleks märgi „linnuke“ vastaval valikul ostukorvi all.

Kauba eest tasumiseks vali sobiv maksemeetod (internetipank või kaardimakse) isikuandmete all. Meie e-poes saad  tasuda järgmiste pankade pangalingi kaudu: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Luminor Pank, COOP, Pocopay. 

Makse sooritamiseks kliki ostukorvi all oleval nupul „Maksma“.

Seejärel suunatakse Sind valitud maksekeskkonda. Sulle kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnita makse ning vajuta kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde".

Kui tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Sind tagasi eeltäidetud ostukorvi.

Peale ostu kinnitamist saadetakse Sulle tellimuse kinnitus e-postiga.

 

KAUBA KÄTTESAAMINE


Tellitud kaubale võid ise järele tulla Bottega Verde Ülemiste Keskuse kauplusesse, mis on Sulle loomulikult tasuta. Sel juhul vali tarnemeetodiks „Tulen ise kauplusesse järele“

Tööpäeviti (E-R) enne kella 14:00 sooritatud ostule saad kauplusesse järele tulla järgmisel tööpäeval alates kell 10:00. Pärast kella 14:00, nädalavahetusel ja riigipühadel tehtud tellimustele saab järele tulla järgmisel tööpäeval alates 14:00.

Bottega Verde kauplus Ülemiste Keskuses on avatud iga päev kell 10 – 21. Riiklike pühade ajal soovitame avamisaegu puudutavat infot vaadata keskuse kodulehelt või Facebookist.

Valides pakiautomaadi, on kauba kättetoimetamise tasu 2,90 EUR.  Alates ostust väärtusega 39 EUR on kauba kohaletoimetamine Sulle tasuta.

Meie e-poest saad tellida kauba Sulle sobivasse SmartPosti või Omniva pakiautomaati.

Tööpäeviti (E-R) enne kella 14:00 sooritatud ostu eeldatav kättesaamisaeg järgmise päeval. Peale kella 14:00 sooritatud ostu saab kätte ülejärgmisel tööpäeval. Reedel peale 14:00, laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval.

Juhime tähelepanu, et talvisel ajal soovitame ilutooteid õues asuvatesse pakiautomaatidesse mitte tellida, kuna miinuskraadid võivad kahjustada toodete kvaliteeti.

Kui Sinu tellitud kaup on jõudnud pakiautomaati, saadetakse Sulle  teavitav SMS. Pakiautomaadi juures sisesta SMS-iga saadetud uksekood, võta pakk välja ja sulge uks.

Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

  

SmartPosti automaatide asukohad ja lahtioleku kellaajad

Omniva pakiautomaatide asukohad

 

TAGASTAMINE


Sul on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada. Kauba võib tagastada ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.  

Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.  

Toimi nii:

  • Veendu, et kaup vastab tagastamise tingimustele. Avatud pakendiga tooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
  • Anna oma tagastamissoovist teada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil klienditeenindus@dolcevita.ee ning lisa e-kirjale täidetud avaldus.
  • Too tagastatavd kaubad Bottega Verde kauplusesse Ülemiste Keskuses või läheta need pakiautomaadiga Sulle sobiva teenusepakkuja pakiautomaati Ülemiste Keskuses. Pakiautomaati saates märgi paki saajaks: OÜ L´Dolcevita, tel 58 879 559. Tagastamisel kannab pakiautomaadi kulud klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

 

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Sulle hiljemalt 14 päeva jooksul. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.